Poyo Story part1

Hai semua..
Alflowsous nak share sedikit tentang "Alflowsous Poyo Story"...
cerita lama dah Alflowsous nak kongsi tapi masa tak mengizinkan.. biasalah YB katakan.. he~...
cerita semasa Alflowsous pergi kuliah, Alflowsous tengok die memang prefect lah... bak kata memang sempurnalah... first Alflowsous ingin dekat dengan die.. takut pula Alflowsous Die dah de Pakwer,... so niat nak dekat tu.. jauh sekali lah... Alflowsous tengok punya- tengok last2x alflowsous dekat gak...
Alflowsous puralah lalu depan die dan baca notis depan die... lepas tu Alflowsous pura-pura tanya tentang notis tu..

Gambar ANTM Cycle 15


(dialong antara Alflowsous dengan Awek Cun)
Alflowsous: err tanya... nie notis tentang ape yerr kak... tak faham sangatlah...? boleh terang ckit?
Awek: ooo.. notis nie dik.. notis tentang "seminar saya sayang diri saya"... ini khas buat yang duk kat hostel je...
Alflowsous: oh... yeke... ape tadi " saya sayang diri awak"...?
Awek: bukan... saya sayang diri saya...
Alflowsous: sory2x... kak nie budak course mana?
Awek: Kos Fisheries..
Alflowous: yeke... dip or Degree..
Awek: dip... Adik?
Alflowsous: mmmm.... Kos Fisheries gak... he~...
Awek: dip or deg?
Alflowsous: deg... tak pernah nampak pun selama nie... nama kak ape?
Awek: XXXXX(nama die)... yeke... akak pun x pernah nampak awak...






gambar dari google

Tak lama kemudian ada seorang lelaki cuba hampiri kami dengan muka die memang begis giler lah....
rupanya lelaki tu pakwe die... dan tarik-tarik tangan awek tu pergi ke tempat lain... Alflowsous cuba halang lah.. nak jadi Hero konon...

Alflowsous: jangan tarik macam tu.. kan sakit tu... ko tak tahu ape itu sakit ke bro???
Pakwe: oo... tahu sakit... ko cakap dengan awek aku tadi... ko lak tak tahu sakit hati ku..
Alflowsous: lor.... cakap pasal seminar nie je... bukan cakap pasal ape-ape pun...  tak kan tu jeles gak./..
Pakwe: klu cakap je aku tak jelaslah.. tapi nie cakap macam mersa sangat.. dari jauh dah nampak... ko tu junior lagi... jangan ganggu hal senior lah.. p balik hostel tu...
Awek: Yang.. betul die cakap tu.. kami cakap pasal seminar tu je... tak cakap apa-apa pun....
Pakwe: ko diam lah.... aku tampar karang baru tahu...
Alflowsous: doh... jangan sampai tampar muka awek pula...awek tu tak salah pun... tu hal kecik lah bukan besar sangat pun... bukan awek bro tu curang pun...
Pakwe: ko nie ... nak makan penumbuk aku kah???
Awek; Yang, udah lah tu....
Pakwe: ko nie nak makan tampar ke!!!


Pakwe die pun tampar muka Awek nya tanpa perasaan kasih sayang pun... nasib baik aku sempat tari awek tu dan elak dari kena tampar Pakwe die... lepas tu aku bawa Awek tu lari balik Hostel guna motor Alflowsous...

Gambr dr pakcik Google


Bersambung....

0 comments:

Post a Comment