2011/04/24

SuperPoke Pet bukan sekadar ....

SuperPoke Pet... ???
ape nie??
mesti game kan??
game dari Facebook ke???
or dari twiter???
ahahha... pandainya jawab... hhehehe~..
saya mula kenal game ini di facebook.. tapi di facebook dah tak de... (so sad)..
heheh~..
tapi game ini ade web domain sendiri tau.. so saya main game dari main je lah.. terpaksakan ... hahahah~...
mesti semua pelikkan.. ape yang best game nie?? KOF lagi best DOA ke... DOTA lagi syoik kot...
yang best game ini adalah ia seolah2x fb tapi game ini kte care dengan pet ke dan akan berkenalan dengan pet orang lain especially orang oversea... syoik kot... hahahha~
meraka semua baik tau... selalu bagi gift.. n saya pula x nak bagi gift... (actually- leceh sebenarnya)...
tapi yang penting kita dapat banyak benefit dari game nie lah...
1st time saya main pun boring gak tapi last2x syoik gak lah... sekarang sy ade 51 friends... tp mcm luck je lah... saya buka active sangat main game... suka-suki je... heheh~.. gatcha~.. Nak try gake nie klik je picture bawah tu yerr....

0 comments:

Post a Comment