2012/05/24

SI DIA

Semakin lama aku tak jumpa si dia... semakin rindu aku dengan si dia... tapi nak cari di dekat mana???
no. handphone pun xde.... dah 5 tahun aku tak jumpa si dia... di mana kah si dia sekarang... adakah ia masih wujud di dunia.. atau akan jauh dari aku untuk selamanya... "ya allah..tolonglah hambamu nie mencari si dia... jikalu dia jauh dari hamba mu nie... hilangkanlah kenangan ku bersama si dia..." aku terlalu rindu dengan die sejak berpisah tahun 2007... benar kata orang tua... mulut aku memang masin... aku masih ingat semasa kali terakhir kami berjumpa.... lepas ini kita tak akan dapat berjumpa lagi,.. memang ia menjadi kenyataan dan sehingga sekarang aku tak jumpa lagi sehingga aku putus asa nak mencari... dan aku yakin aku akan jumpa sekali lagi... tapi adakah si dia seperti diriku juga.... klu si sia sudah berpunya dan bahagia.. aku turut tumpanng bahagia tapi sebaliknya... aku akan sebaliknya... yang selalu aku fikirkan... ADAKAH AKU BUAT SALAH??? persoalan yang sering aku fikir kan sejak tahun 2008 lagi....

0 comments:

Post a Comment