2013/01/12

Aku dan Dia Part III

Sebelum cerita aku aku nak ucapkan selamat tahu baru...





Pembukaan Tahun 2013 amat bermakna buatku... kenangan aku bersama dia semakin putar di makan ingat yang baru aku tempuhi dan aku juga bersyukur pada Tuhan kerana menghilang ingat itu.. aku masih ingat lagi tahun yang lepas akan terlibat dalam kemalangan yang agak ngeri lah bagi aku yang mana ayahku kehilangan RM900 gara-gara aku... banyak aku tidak tahu yang aku terlibat dalam kemalangan tetapi Tuhan masih sayangkan aku.. aku sangat bersyukur... kalau tidak, kini aku di bawah tanah dan menunggu hari penghitungan. Daripada peristiwa itu, keadaan ingatan aku kurang berfungsi terutamanya seperti sedia kala terutamanya kenangan aku bersama kawan aku di zaman sekolah. Ini mungkin di sebabkan kepala aku terhantuk di jalan yang keras berwarna hitam. kesan dari itu juga, keluarga aku terus rapat kepada aku. untuk makluman semua, sebenarnya aku memang tidak rapat dengan keluarga aku.. tahu tak apa sebabnya? semasa aku di tingkatan 1-5, aku tinggal di asrama dan dalam masa sebulan aku balik kampung 2 minggu sekali sebab kalau aku balik setiap minggu aku rasa letih dan leceh dan semasa aku balik tersebut aku selalu sendirian di rumah, tengok TV, study dan etc. pada masa itu aku jarang  berkomunikasi dengan keluarga aku sebab aku kekok rasanya dan kalau aku cuba mencelah, mereka tidak membenarkan aku bercakap sepatah kata pun.. sedih kan.... sehingga di sekolah menengah dan aku menjumpai dia. Dia sangat baik (bagi aku) dan seorang hati cekal. pada pertemuan pertama kami, aku tidak pernah tengok dia di dalam golong PENGAWAS ASSAM tersebut tetapi dia cuba mendekati ku secara diam-diam. sebab pada masa tersebut dia rapat dengan pengawas yang selalu mengusik aku. I HATE THEM!!!!! semua orang yang rapat pada mereka aku sangat benci, tengok mukapun aku tak lalu.. setiap kali tengok mereka dari jauh cepat-cepat aku tukar laluan aku supaya tak terserempak dengan mereka... totally i say I HATE THEM!!!..

0 comments:

Post a Comment