2013/08/29

Beza Ahli Big AirAsia dengan Ahli AirAsia?

Mesti banyak orang konfius dan sering tertanya perbezaan dua jenis Ahli ini yang telah ditawarkan oleh AirAsia. Kedua-dua Ahli ini sangat perbezaannya.

Ahli Airasia adalah ahli yang wajib bagi setiap orang yang ingin ataupun telah menempahkan tiket secara atas talian yang mana Pelanggan yang membeli tiket untuk diri sendiri tanpa bantuan orang lain. Selain daripada itu, Ahli AirAsia mempunya kelebihan seperti, meneriam E-Surat secara percuma tentang promasi yang terkini oleh AirAsia terutama promasi tentang Free Seat. Selain itu, anda juga mendapat perkhabaran tentang maklumat terkini lalu yang terbaru dan proses yang cepat tanpa memasuki semula butiran diri kita.

Manakala, Ahli Big pula adalah program mata Ganjaran untuk menghargai pengguna yang selalu memilih AirAsia sebagai penebangannya. Setiap mata ganjaran tersebut berbentuk point dan point tersebut boleh di tukar sebagai tiket pernebangan AirAsia dan benda yang pihak Airasia Jual. Selain mata ganjaran Big boleh di kumpul dengan membeli tiket penebangan, mata ganjaran tersebut boleh di kumpul dengan membeli sebarang barang yang di jual oleh pihak Airsia serta yang sekutu dengannya.

Untuk Maklumat Lanjut anda boleh klik AirAsia.
Untuk Daftar Sebagai Ahli AirAsia Klik SINI

Untuk Daftar Sebagai Ahli Big Klik SINI

0 comments:

Post a Comment