Matrikulasi Labuan Memory Part 1

Setiap kenangan merupakan sejarah dalam kehidupan walaupun ia baru berlalu dalam masa sesaat kerana kita tidak dapat berpatah balik saat tersebut.. Begitu juga kenangan ku... Ini kenangan aku di Kolej Matrikulasi Labuan.. ini pertama kali aku jauh dari keluarga dan tak akan balik selagi cuti panjang akan tiba... memang sedih juga lah tetapi apakah daya... Ilmu dan pengelaman lagi penting pada saat ketika itu... Gambar-gambar bawah ini merupakah gambar ROOMMATE kesayangan aku.. semua budah Fizik sedangkan aku Budak Biologi pada saat tersebut... Enjoy...

 Gambar di atas tu adalah Rony... die memang giler lah... giler sampai lah masuk tanjung rambutankan... tapi dia lah yang kaci kecoh sedikit bilik ini... dan yang baju putih tu Khairi... sekarang ini die kerja di Petronas.. Menara berkembar tu... cari lah dia di situ kalau nak berkenalan.. FYI: dia masih ada borang kosong kalau nak lah... Asal dari Sarikei, Sarawak manakala Rony tu Sabah tapi dah berpunya dah.. sory.. hehehe

  ok.. yang gambar bawah tu Brayan,,. kalau tak salah namalah.. sorry lah.. tak contact kan.. mana nak tahu ejaan yang betul... tapi rasanya selalu panggilan itu.. yang ini asal Sabahan dan berpunya juga.. sory tak dapat nak membantu...




 Khairi memang rajin dalam bab study... memang tak lepas lah buku di tangan kalau tak pergi ke kantin... radio kegemaran pada ketika itu "muzik fm" sempat lagi menang hadiah peraduan lagi.. hahhaha...

 Brayan nie lain pula citenya... dia suka baca news... kata nya.. kalau nak kerja nanti.. news sangat penting... general knowledge katekan..









 opps.. lupa nak intriduce yang ini.. ini tony orang sabah juga lah... jadi roommate tak sambai dua bulan pun... sebab SPA panggil dia untuk belajar Jururawat... tapi yang itu memang cita-cita dia... Good Luck Ok...
 sekian... nantikan Part 2

0 comments:

Post a Comment