Operasi Laut

guys...
mesti pelikkan tengok tajuk operasi laut????
mesti korang ingat.. polis marin kn???
he~
sebenarnya operasi pengunaan alatan perikanan.... pada 7 hingga 9 october 2010.. kami satu kuliah wajid menjalankan latihan nie... latihan ini mengajar cara pengunaan alatan perikanan terutamanya alatan yang digunakan oleh nelayan... he~ ..
perkara yang dilakukan di sana seperti menangkap ikan mengunakan pukat hayut, pukat tunda, mencandak sotong dan banyak lagi... he~
memang syoik gilerlah,... tp kepada yang mabuk laut seperti alflowsous sometime syoik... n sometime tak..., kalau dah mabuk tu memang sakit giler lah... entahlah... kalau mabuk darat tak lah terlalu sakit macam tu....
tapi yang penting dan beza kita dari orang lain ialah pengelaman....
gatcha~




0 comments:

Post a Comment