2011/02/03

" JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"

Meh..meh... join contest... best tau... banyak muka yang kuit2x.. yang kita dapat tahu nanti... nie contest dari Cik Aish...
Contest nie senang je nak join...
Nak tahu cara nak join???
syarat2xnya....
1.sesiapa yang ingin join contest nie harus lah warganegara...

2. Mesti menjadi Follower Cik Aish (bukan ada bayaran pun)

3. Dan buat entry macam mana saya buat sekarang... tajuk harus mesti sama dengan tajuk saya nie...

4. Dalam entri tersebut harus ada gambar yang cute... tak kisah lah tu ada anda ke, anak buah ke... yang penting cute (nasib saya banyak gambar yang cute.. he~.)

5. mesti Letak benar seperti di bawah seperti banner di bawah nie tau...


6. dan tag 3 orang blogger...( saya nak Tag..mhmmm...)
     a. Ayok
    b. keyrill 

nie gambar semirip dengan MIA SARA... he~

My cousin Happy go luck...


**opss lupa nak bagi tarikh tutup... tarikh tutup 14.02.2011... untuk maklumat lanjut klik sini

0 comments:

Post a Comment