Mari main Tag

Habis layan movie ingat nak pergi tidur... semasa nak close window... singah blog sekejap... tertengoklah program(permainan) Mari main tag nie.... macam syoik lah nak main tag2x nie.. he~... however thanks Cik yuz tag saya he~>..


Setiap mangsa yang kena tag tu harus binti wajib jawab soalan berikut:


Apakah Nama Blog Favourite Anda?(sertakan Link Sekali)
       Syawmil: Of coz MyColLeCtiOn.. http://mycollpic.blogspot.com

Sudah Berapa Lama Anda Berblogging?
    Syawmil: Tak ingat lagi lah... 1st buat dulu active sangat tapi dipertengahn jalan tu tak active dan sekarang telah Active kan diri dengan Hotlink... he~

Adakah Anda Seorang Yang Kakkoii? (Kakkoii=Cool)
    Syawmil: Dah semestinya... kalau tidak kakkoii buat ape untuk hidup kan... hidup harus de cool... kalau dalam hidup tak ade cool bukan namanya... he~.(**Just opinion)

Jika ditunaikan 1 hajat, apakah hajat anda?
   Syawmil: Untuk Hajat saya di bulam February nie ingin memilik ipod shuffle... teringin sangat menggunakan semasa jogging...
 

Siapakah 4 Masga tag seterusnya?
1. Ayok
2. Akmal
3.Keyrill
4.Luremaster

** permainan ini terlah di anjurkan oleh Kakkoii

3 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

dah baut dah ...

http://keyrillaugustine.blogspot.com/2011/02/nak-main-tag.html

eT said...

sekali sekala layan tag pon ok..hehe

kakkoii-me said...

kakkoii dah datang mengikut jejak Syawmil~ jgn luma amik reward ye..http://kakkoii-me-tag.blogspot.com/2011/02/mari-main-tag-1.html

Post a Comment