2014/10/15

Citin Hotel Masjid Jamek Hotel Pilihan untuk Shopping

Citin Hotel Masjid Jamek merupakan hotel merupakan hotel yang menjadi pilihan saya jikalau bpergi shopping di Kuala Lumpur terutama sekitar Masjid Jamek, Jalan TAR , Sogo dan sebagainya. Ini disebabkan ia dekat dengan pengangkutan awan terutama LRT. Jikalau bandingkan harganya.. Ia amat berpatutan dengan keadaan bilik yang selesa. Walaupun reception ia agak lambat semua itu tak penting yang penting keselesaan selepasnya. Kebiasaanya saya akan booking atas talian kerana ia memberi harga yang berpatutan dan tak perlu membayar deposit hanya perlu confirm mengunakan kad Kredit.

Cara-cara ingin memilih citin hotel sebagai destinasi hotel untuk shopping berikutnya bolehlah booking mengunakan cara-cara di bawah ini.:

1. Untuk menempah secara atas talian klik CitinHotel . Gambar di bawah ini akan ditunjukan dan pergi bahagian Check Rates dan Availability, pilih tarikh check in dan check out. Selepas itu tekan butang check.


2. Gambar bawah ini akan ditunjukan dan berapa pilihan harga. Kebiasaan saya akan memilih paling atas kerana ia murah daripada lain. Kemudian tekan butang Book.


3. Continue Reservation gambar di atas dan di bawah merupakan bayaran yang perlu kita bayar masa check in nanti. Isi semua maklumat di kehendaki dan memilih pengesahan. Biasa saya mengesah menggunakan kad kredit. dan ia tak akan tolak kad kredit kita sehingga kita sampai di hotel. Pengesahan Lain pun boleh di pilih iaitu melalui fax dan bank transfer.



P/s : Jikalau pernah booking on-line sebelum ini hanya perlu mengisikan email. semua data akan di keluarkan. 

thanks

0 comments:

Post a Comment